În cazul în care cumpărătorul constată că produsul primit prezintă abateri de la caracteristicile menționate în comandă (ex: produs diferit, altă cantitate etc.), ambalajul este deteriorat, produsul pare a fi impropriu consumului uman sau este incomplet, acesta are dreptul să solicite vânzătorului înlocuirea produsului sau să i se restituie contravaloarea acestuia.
Reclamația privind starea produselor trebuie comunicată la intrarea în posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la hello@newway21.ro, urmănd a fi soluționată după ce se verifică starea produselor.
În cazul în care în urma verificării se dovedește că produsele nu respectă cerințele menționate de către client în comandă, produsele se înlocuiesc, dacă mai sunt pe stoc, sau vânzătorul se angajează să restituie întreaga sumă și să nu revandă produsele neconforme către alt client.
Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului în termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a cumpărătorului, folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de cumpărător pentru tranzacţia iniţială.
Deoarece produsele conțin alimente, cumpărătorul nu beneficiază de dreptul de a se retrage din contract, respectiv de a returna produsele fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, cu excepția cazurilor expres prevăzute în Termeni și Condiții.